KM Recruitment

Paris

Avis KM Recruitment

Où puis-je trouver des informations sur le capital social de la société KM Recruitment ?

Que voulez-vous savoir sur KM Recruitment ?

Bonjour, l'entreprise KM Recruitment a diffusé l'annonce intéressante engineering degree required in one of the following disciplines: Nuclear, Mechanical, Process, nuclear experience: minimum 5 years of Pressurized Water Reactor experience is required, experience in Pressurized Water Reactor operation is a plus. Should be knowledgeable of Pressurized Water Reactor systems, basic nuclear and reactor physics, thermo hydraulics, and Pressurized Water Reactor chemistry, experience in Test and Commissioning: participation to testing, commissioning, or re-commissioning after major refuelling outages on a nuclear power reactor at an operational position is required Previous experience during cold or hot functional testing on a new build is a plus, background process & safety on French plants or European Pressurized Reactor considered as a benefit, test and Commissioning: 5 ans, pressurized Water Reactor : 5 ans, process & Safety on European pressurized reactor: 3 ans, bac +4.

Est-ce que la société KM Recruitment recherche des candidats?

Puis-je utiliser une machine à café et un distributeur d'eau au travail sur le poste d' acheteur chez KM Recruitment a Paris? Il est possible de participer aux cours de l'anglais? Un grand merci pour tous les avis.

MS Project est-il essentiel pour ce poste?

Peut-être qu'il y aura une personne y travaillant qui veut parler sur l'emploi dans cette entreprise? Savez-vous quelque chose sur le travail chez KM Recruitment? Nous attendons vos opinions!

Comment le salaire dans KM Recruitment est-il toujours à l'heure?

ophélie

Chez KM Recruitment on travaille le week-end?