Avis KM Recruitment

nathalie

Bonjour, l'entreprise KM Recruitment a diffusé l'annonce intéressante engineering degree required in one of the following disciplines: Nuclear, Mechanical, Process, nuclear experience: minimum 5 years of Pressurized Water Reactor experience is required, experience in Pressurized Water Reactor operation is a plus. Should be knowledgeable of Pressurized Water Reactor systems, basic nuclear and reactor physics, thermo hydraulics, and Pressurized Water Reactor chemistry, experience in Test and Commissioning: participation to testing, commissioning, or re-commissioning after major refuelling outages on a nuclear power reactor at an operational position is required Previous experience during cold or hot functional testing on a new build is a plus, background process & safety on French plants or European Pressurized Reactor considered as a benefit, test and Commissioning: 5 ans, pressurized Water Reactor : 5 ans, process & Safety on European pressurized reactor: 3 ans, bac +4.

marine

Est-ce que la société KM Recruitment recherche des candidats?

romane

Puis-je utiliser une machine à café et un distributeur d'eau au travail sur le poste d' acheteur chez KM Recruitment a Paris? Il est possible de participer aux cours de l'anglais? Un grand merci pour tous les avis.

morgan

MS Project est-il essentiel pour ce poste?

admin

Peut-être qu'il y aura une personne y travaillant qui veut parler sur l'emploi dans cette entreprise? Savez-vous quelque chose sur le travail chez KM Recruitment? Nous attendons vos opinions!

Dans KM Recruitment, recherchez finalement Commissioning Engineers FINLAND.

KM Recruitment est en croissance! Ils recherchent maintenant Acheteur pour la première fois.

Time Schedulers FINLAND est recherché!!! Vérifiez l'offre de KM Recruitment.

ophélie

Chez KM Recruitment on travaille le week-end?

KM Recruitment recrute pour des postes: