MONSIEUR PATRICK COUSOUYAN

Francillon-sur-Roubion
SIREN: 411190705 SIRET: 41119070500011
Arts, culture et divertissement

Avis MONSIEUR PATRICK COUSOUYAN

Quels sont les services fournis par l'entreprise MONSIEUR PATRICK COUSOUYAN ?

Que voulez-vous savoir sur MONSIEUR PATRICK COUSOUYAN ?

Date de l'expérience: 2022-05-22

I lived with the Cousouyan family in 1968, Patrick gave me one of his paintings and sold me another because he said a real artist sells his work, he does not give it away. I would like to give him his work as I am moving to a small home and cannot keep everything. So, I am trying to determine if this is a way to locate Patrick. Sorry I no longer speak French. Please respond in English. Thank you.

Alain

Good evening to you,
I really don't know if this is the perfect way to signal this gentleman but can you leave your number in case he wants to contact you?

Est-ce qu'il faut rester plus souvent après les heures de travail en MADAME MARTINE MINAI DENIS qu'en MONSIEUR PATRICK COUSOUYAN?

Savez-vous ce qui se passe chez MONSIEUR PATRICK COUSOUYAN , car depuis longtemps il n'y a pas d'infos sur cette entreprise? Nous espérons de nouvelles informations sur le travail. Nous attendons votre opinion.

MONSIEUR PATRICK COUSOUYAN Questions fréquentes